Reklamační řád

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje způsob uplatnění práv z vadného plnění při nákupu vstupenek prostřednictvím e-shopu společnosti Mořský svět s.r.o.

1. Vady služeb

• Vzhledem k povaze produktu (vstupenky na kulturní akci) nelze reklamovat již využitou či propadlou vstupenku.

• Reklamaci je možné uplatnit pouze v případě technické chyby, například:

• nedoručení vstupenky po uhrazení,

• nefunkční vstupenka (např. nečitelný QR kód),

• jiné chyby způsobené na straně prodávajícího.

2. Postup reklamace

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady prostřednictvím e-mailu na sea-world@seznam.cz.

Reklamace musí obsahovat:

• jméno a kontaktní údaje zákazníka,

• číslo objednávky,

• popis problému,

• případně přiložený doklad nebo printscreen (např. chyby při doručení).

3. Vyřízení reklamace

• Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.

• V případě oprávněné reklamace může být vstupenka znovu zaslána, nahrazena nebo nahrazená jiným řešením dle dohody.

4. Kontakt pro reklamace

Mořský svět s.r.o.
E-mail: sea-world@seznam.cz
Adresa: Prodloužená 250/33, 159 00 Praha 5

Nákupní košík