Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje způsob uplatnění práv z vadného plnění při nákupu vstupenek prostřednictvím e-shopu společnosti Mořský svět s.r.o.
1. Vady služeb
• Vzhledem k povaze produktu (vstupenky na kulturní akci) nelze reklamovat již využitou či propadlou vstupenku.
• Reklamaci je možné uplatnit pouze v případě technické chyby, například:
• nedoručení vstupenky po uhrazení,
• nefunkční vstupenka (např. nečitelný QR kód),
• jiné chyby způsobené na straně prodávajícího.
2. Postup reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady prostřednictvím e-mailu na sea-world@seznam.cz.
Reklamace musí obsahovat:
• jméno a kontaktní údaje zákazníka,
• číslo objednávky,
• popis problému,
• případně přiložený doklad nebo printscreen (např. chyby při doručení).
3. Vyřízení reklamace
• Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.
• V případě oprávněné reklamace může být vstupenka znovu zaslána, nahrazena nebo nahrazená jiným řešením dle dohody.
4. Kontakt pro reklamace
Mořský svět s.r.o.
E-mail: sea-world@seznam.cz
Adresa: Prodloužená 250/33, 159 00 Praha 5